25.03.2009

ne kadar enteresan


merhaba lazımlık, seni görünce aklıma kırmızı lazımlığım ve kırmızıya bugün de hiç değervermeyişim geliyor.gerçi en sevdiğim banyo oyuncağım da kırmızı bir yunustu.. öhöm! neyse beni banyoda kırmızı bir yunusla oynarken hayal etmeniz ciddiyetimi kaçırabilir.
sevgili lazımlık ve muhterem okurları bir anda bir şey farkettim:biz lazımlık yazarları olarak aslında ilginç bir şey yapmıyoruz.
bunu bir kaç sene sonra anlayacağız,her biraz bilgi ve düş birikime sahip yarı teknolojik,yaratım potansiyelli genç gibi biz de ortak blog açtık.
kızlar falan etkilenir böyle şeylerden de onun bize faydası yok
zira goril gibi suratlarımız da yok(onur'un bir tezi)

ha canım okurum,
şudur:ilginç bir şey yapmadığımız kötü bir şey yaptığımız doğrulanmaz.
yani iyi olmak adına ilginçleşme çabalarında olunmaz.
bizler zaten enterasan kimseleriz ve bu ancak özgür olmak ile ortaya salınabilecek bir olay.

bunlara kafa patlatmadan rahat yaşamanın en kolay yolu ise çevreyi taklit yöntemidir.
belli ekol ve tarzlara sahip kişi topluluklarının üyeleri karakterlerinin baskınlığı ile ters orantılı olarak birbirlerine benzemeye başlarlar.
örneğin, geçen gün falez parkta gördüğümüz 10 adet erkek kişi birbirlerinin erkekliklerini göre göre hırçınlaştılar ve 23.dakikada aralarından ikisi kavga etmeye başladı.
ben de dedim ki ''e 10 tane erkek bir arada durursa..''
ömer de ekledi ''ya kavga ederler,ya s*kişirler.''
ben de dedim ki ''askeriyenin bu iş için güzel önemleri var.''

durup duruken ne teori üretrtik be arkadaş.
bir dahaki sefere ortamda bulunan dişinin oratama etkisinden bahsedeceğim.

Hiç yorum yok: