24.03.2009

yeniTEMAaynıBOK

Heh!! Hayırlı uğurlu olsun efendim geçicide olsa yeni temamız diyerek başlıyorum şincik şu dakika bu yazıya.Efendim bu aralar iş güç peşinde koşmaktan tabiki sıçıp sıvayamadık buralara,evvelden sıçıp sıvadıklarımızın kokusu çoktan atmosfere karışmış belirsizleşmiş.Hazır yeni temada konmuşken giripte yazmamak olmaz dedim.Neyse canlarım cancağızlarım hayat devam ediyo işte bıraktığımız gibi;Evet evet bıraktık canlarım cancağızlarım saldık kendi kafasına göre takılıyo hayat işte aralarda el sokup yamuk varsa falan düzeltiyoruz,gersine pek karışmıyoruz.Ne de olsa biz bıraksakta bırakmasakta o kendi çapında takılıyo.Hah! ayrıca ne diyeceğim;Arkadaşlar ben kendim zaten bunalım,karansar,kötümser,ruhsuz,duygusuz bi adamım zaten.Tamam çok güzel benle bişeyleri paylaşmanız ama işte dedim ya az önce siz gelince bunalıma giriyorum(girdim veya giricem) diye ben size yapma etme diyemiyorum hop yanınıza bi tabure cekip hemen baslıyorum sizin bunalım ateşinizi körüklemeye,gönül isterdi ki çok çok yardımcı olabilmek sizlere ama içimden gelmiyo,sizin kötü halinizi iyi hale getirmek yerine kendimide sizinle ortak hale sokmayı daha bi gerçekçi karşılıyorum çektiğim gibi taburemi oturuyorum dibinize.Her neyse sıçıp sıvıcaz diye geldik JR.Güzin ablaya doğru gidiyoruz ya hayırlısı bakalım.Öyle işte yavrucuklarım kuzucuklarım!!(bak bunlarda JR.Güzin abla hitap şekilleri(ya da ben öyle sanıyorum))

O zaman ben şiir yazayım her zaman ki gibi en doğaçlamasından kaçayım fazla sıçıp yer meşguliyeti etmeyeyim;

Konya varmış yol üstü
Ormandaymış fil büstü
Naneli şekermiş paranın üstü
Yarın olsa tamam ama bugün küstü
Ağzına sıçayım be hüsnü



Hiç yorum yok: