26.03.2009

Kargaşa

söze nasıl girilir ki ?
merhaba lazımlık
hoşuma gitmedi..
iyigeceler sayın seyirciler her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa.
güzel oldu ama :/ millet bunu gündüz okursa
gerçi ben oz çocuk dan başka okuru yok sanırım.
iyi reklam yapmamız lazım
onun üçünde yazmak lazım
lazımlazım lazım oluvermiş lazımlık.

canlarım merhabalar.

yerel seçimler öncesi ülkemiz çok ilginç olaylara sahne oluyor. sahalarda görmek istemediğimiz hareketler yaşanıyor. operasyonlar, düşen helikopterler, derin devlet davaları, bilmem kaçıncı dalgalar, tutuklamalar, efenim alıp salıp geri tutuklamalar , yandaş televizyon kanalı muhabbetleri ve son olarak breah!! diye bir tepki vermeme neden olan insan usta gazeteci uğur dündar.

oysaki herşey ne güzel başlamıştı. öğleden sonra uyanmış, kahvaltımı yapmış, biraz kitap okumuş, bankadaki işlerimi halletmiş, akşamüstü çocuğun gelip beni almasını beklemeye koyulmuştum. çocuk geldi beni aldı dışarı cıktık gezdik tozduk derken kitap almaya girdim tekrardan. baktım ''çizim teknikleri'' dedim fiyat sorarız. çok hoş bir hatun gördük. öyle böyle değildi. az biraz muhabbet de ettim kitabı alırken. mutluydum yani kitabı almış bir şekilde dönerken. çocuğunsa kolu yukarda kalmıştı çenesinin tam altında. sonra oda inmişti. sonra onurlardayız. başladık tv izlemeye. bi kargaşa kanalda. kanalın adı star tv. başlık ta şu. star ve d'ye yapılan dışlama.. gibisinden bişeydi. yani olay şuydu. melih bey bir organizasyon düzenliyor. içerde televizyoncu arkadaşlarda var. fakat star ve d karşıt medya oldugu için içeri alınmıyorlar ardından tartaklanıyorlar üstelik. haber olarak karşımızda bu vardı.
-anaa dedik karıştı gene ortalık.
ta ki uğur dündar'ı hayatımda ilk defa isyan etmiş olarak görene dek.
işte o an dedim ki bu adamı kızdırdılarsa cidden hoş şeyler olmuyor.
efenim uğur dündar ve ailesi hakkında çeşitli iddialar ortaya atılmış, ergenekonda da adı geçmekteymiş. sayın dündar duruma isyan etmiş. ispatlasınlar işi bırakırım kendimide öldürürüm gerekirse dediğine bizzat şahit oldum. korktum. üstüne bir de bari gelin öldürün! dedi, çocuk stüdyoyu felan basıcaklar dedi. sayın dündar daha fazla dayanamadı yayını bitirdiler.

seçim sonuçlarını bu anlattıklarımdan sonra tekrardan bir düşündümde. gerçekten neler olucak bu halk millet nası bi tepki vericek hepimiz pazartesi sabahı görücez işallah.

sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: