20.08.2009

nikahına beni çağır sevgili,istersen şahidin olurum,bak tecrübemde var artık

bir adet video koyma amacıyla dalına bloga , video konulamaya ardından madem girdim bir şeyler yazayım ki tam ola;

Geçen gün ''çok dilli doğum belgesi'' adlı belgeyi almak için nüfus müdürlüğüne gittim.sıra numarasını otomattan aldıktan sonra gitmem gereken ikinci kata çıktım.numaratörlere baktım gözüken rakamlarla ile benim elimdeki küçük kağıtta yazan rakamlar arasından 2-3 basamak fark var ''aman allahım,şayet bu sıra doğruysa akşam üzeri anca çıkarım ben burdan'' diye geçirdim aklımdan.neyseki gelen insanlar otursunlar ayakta dikilmesinler diye oturak koymuşlar.hemen kendime en müsait yere çöküverdim.ortalık pek bi tenha ama etrafta dolaşan insanlarda gereğinden fazla bi telaş vardı.oturmaktan sıkıldığım bir anda ayaklandım ufak adımlarla dolanarak duvardaki tabelalarla ilginlenmeye başladım.tam bu sırada yanıma gelen bir teyze ''allah analı babalı büyütsün''gibisinden bişeyler dedi yüzüme tebessüm ederek.şok oldum desem yeridir hani,sonradan kafam dank etti tam önünde sıra beklediğim yerden insanlar yeni doğan çocuklarına kimlik çıkartıyolarmış.kendi kendime ''haaa'' diyip geri oturdum oturaklardan birine.daha sonra numaratörlere göz attım baktım sıra falan ilerlemiyor.kalktım tam karşımdaki deskte çalışan görevliye ''böyle böyle bir belge alıcam ben'' dedim ''tamam'' dedi kimliğimi verdim 2 sayfalık bir belgeyi elime tutuşturdu.el yordamıyla nüfus müdürünün odasını göstererek '' imzalattır mühür bastır '' dedi ''peki'' dedim.direk nüfus müdürünün odasına dalıverdim içerde 2 çift vardı.her neyse efendim odanın içinde beklemeye başladım.öncelerden sürekli muhabbeti geçen,arkadaş ortamında her birimizin kimliğinin arkasında yazan ''ruhiye sami'' ''nüfus müdürü''nün odasındaydım.kendisi mor renkte sade bi elbise giymiş kısa saçlı,orta yaşlı bir bayanmış bunu bizzat gördüm.her neyse beklemeye devam ettim.tam o esnada içerde bulunan iki çiftinde o odada evlenmek için bulunduklarını anladım. çiftlerden genç olanlarıne ruhiye hanım ''gidin içerden bi evlilik cüzdanı alın'' dedi.bende tabi bunların hepsini izliyor dinliyor utanmasam ''otur abi ben alırım sen yorulma'' falan diye anlamsızca yardım çağrıları yapacağım o derece olayın içindeyim yani.herneyse genç çiftin erkek olanı kalktı bi heyecanla gitti evlilik cüzdanı almaya sonra boynu bükük geri geldi oraya.bende tabi hala izlemekte oldugum için olayı kaçırmıyorum hiçbi sahneyi.eleman eliyle oturan kıza para işareti yaptı,sonra kız cüzdanını cıkardı bozuk para kısmından falan bütün paraları döktü avcuna falan elemana verdi.orda bi içim çız etti hani yalan olmasın''yazık lan bunlar bide evlenicekler evdir eşyadır'' falan diye geçirdim içimden.sonra efendim tam bu esnada ruhiye hanım bana seslendi ''gel bakalım sen'' diye.dedim tamam imzayı attırcam işim biticek.bu umutla masaya yaklaştım ancak olay bu değilmiş tabiki.ruhiye hanım ''seni bi şahit yazayım şu nikaha '' dedi.bende ''koca nüfüs müdürüne karşı çıkılmaz lan'' diyip hemen kabul ettim.işte öyle böyle oturdum hemen bi koltuğa yıldırım nikahı tadında bi nikahta şahit oldum.

Heh şimdi gelelim bu hayvansal boyutlardaki hikayenin amacı nedir,neden yazılmıştır.

1) evlilik cüzdanı 40 tl miş.
2) ilk kez nikah şahidi oldum bunu ulu orta belli edeyim dedim.

hani iki cümle ilede anlatılırmışta olsun yazdım o kadar ama demi.hadi öptüm hepinizi.

Hiç yorum yok: