20.08.2009

görülen bilinen nostalji duygusu.



insanlar sağda solda maçlarda falan kendi duygularını yüceltip kendilerini daha değerli kılmak için duygularına ''tarifi mümkün olmayan bir duygu'' tanımlamasını kullanırlar.
insan en nihayetinde beşerdir ve bu denli derin ahlaki konulara girmeyi kendine uygun görmeyebilir.
serbest piyasa ekonomisi sosyal ve bireysel durumlarda da geçerlidir.
ancak sevgili okur ,
bu reklamı o çocuğun yaşındayken izleyen bizler için ise az önce yaşadığımız 'görülen bilinen nostalji' duygusunun yaşlanıyor olmak ile karışan halinin tarifi şimdilik mümkün değil.
bunun için bir kelime uyduradabiliriz de zira yaratıcılığın lutuf edildiği kimseleriz.
aynı kayıt kişisel blogum http://piyaztheoz.blogspot.com/'da mevcuttur.

1 yorum:

filiz ünverir dedi ki...

çok mesudum hiha biri beni izleyince deliriyorum :K