12.02.2009

Sıçtığımızın kanıtıdır.
of bugün çok eğlendik. cidden eğlendik ama yani. kem küm yok işte. bildiğin eğlendik. bilmediğin çok şey var evlat. zamanla eğlenmeyide öğreniceksin. bi fotoğraf hevesidir gidiyodu bizde zaten. bide baktımki elimde fotoğraf makinesi. hadi dedim çekelim. çıktık çektik öle böle değil. 270mb resim. her biri 2-3mb olsa siz hesaplayın gari. başka ne işiniz var. açıyosunuz burayı okuosunuz. okuduktan sora da 270 i 3 e bölüverin artık.
...
üşenmedim baktım sizin için 199 resim var. ecişi bücüşü 100 sağlam resim çekmişizdir heralde. değişik bi macera oldu bizim içinde. bi kere kaleiçinde girmediğimiz sokaklara girdik. kedi çektim ya varmı bunun ötesi


işte bu. ben çektim bunu hooopp!! iyi yakalamışım beh aferim bana
hehe şaka bi yana çok eğlendik bi sürü resim var ama. hepsini buraya koymak .öt ister, o .öt bende var ama uğraşamayacağım ya ömer koysun onur koysun =)

kalın salıncakla.

Hiç yorum yok: