12.02.2009

çok kızgınım çok

hemde felaket kızgınım öyle böyle değil. yaptıklarımı öğrenenlerde bana çok kızıcak. ne mi yaptım ?
söylersem burda öğrenmiş olurlar. gerçi ben o zamana kadar düzeltmiş olurum sorunları. ay ben bişi yapmadım. kart yaptı. ne kartımı ?
hafıza kartı. bu cf kartlardan. fotoğraf makinesine girenlerden.
eve geldim fotoğraf çektik bi sürü. birde içime sinmişti o fotoğraflar. deli oldum. niye deli oluyorum şimdi ? şimdi şöyle gelişti olaylar.
-kart okuyucu bulmam lazımmm..
-hah buldum.
-olur inşallah.
-olcak olcak du bakıyım.
-hah çalışıo
''hata ! i:/dcim erişilemiyor''
-nası erişemezsin lan .ük kafa.
-erişiceksin eşekk gibi.
''erişemiyorum abi olmuyor bozmuşsun sen bu kartı''
-lan olum ben bişey yapmadım makineden çıkardım sana verdim oku gözünü seveyim.
''hata ! i:/dcim erişilemiyor''
-oofff.
google/hafıza kart kurtarma programı/ara
...
-hah bu iyi bu indireyim bu kurtarır.
...
-buldu valla hepsini ohh sonunda.
-kurtar evladım.
''lisanssız kullanıcısın önce satın al hayvan herif!''
-ya yapma ya kurtarcağın şurda 3-5 fotoğraf ya beni masrafa sokma off.
google/cardrecovery full lisans key anahtar ne bulabiliosan crack felan/ara
...
(lan ne illet programmış craği felan da yok off)
-başka program bulurum bende hıh. sana kaldım sanki
(googlela evlenicem zaten sonunda)
google/www.hackhell.com/forum.php/gir
-hah hekel de vardır bunun şeysi yeni program felan
''database yeniliyoruz bilader çalışma var sonra gel!''
-lan ortakmı çalışıosunuz olum bugün herkes bi agresif solundan kalkmış.
(of allahım sen bana sabır ver)
google/lütfen sen bari yardım et bana/ara
...
-hah buldu lan helal olsun ohh creğide vaar!!
-yerebbim yaşasın sen büyüksün buldu kurtarıyo valla
...
-hah klasör seçeyim oraya kopyala evladım aferin çocuk sevdim seni. bizim belediyeye aldıralım seni iyi kurtarıyon.
(bakıyım bi neleri kurtarmış)
...
:O
-oha!
-olum çok eski resimler var lan burda.
-hah bizimkilerde burda yaşasın!!
-bunlarıda bozuk karta atıyımda onurlara götüreyim orda bakarız.
-haah kartıda formatlaaa ohhh!
-kopyala evladım.
başlat/bilgisayarı kapat!
-laan blog vardı açık arkadaa..öcxbasdgaddagcbnxcmögsgöadgav viccuuvvv!!
...
..
.

katkılarından dolayı www.guduwap.com a teşekkürler.

Hiç yorum yok: