29.03.2009

hayvansın sergio(alakasız başlık)


Manga yeni albüm çıkartıyormuş 14 nisanda ''dünyanın sonuna doğmuşum'' adlı şarkılarını myspacelerine koymuşlar girdim dinledim,dinliyorum.Dinlemeyi arzulayan şahıslar tıklasın alttaki linke girsin dinlesin derim ben;

alltaki link

Bugün yerel seçim vardı gittik ailecek oylarımızı tahta sandıklara tepiştirdik.Zarflar pek bi pastel renklerdeydi pek sevdim böyle moruydu pembesiydi mavisiydi,ayrıca parmaklarımızıda boyamadılar onada pek bi sevindim falan.Ayrıca '' yok arkadaş ben gidemem,oy kullanmaya dışarı evimde işim gücüm var''diyen şahıslar içinde teknolojiden yararlanarak oy kullanabilsinler diye oy kullanma sitesi açılmış ahada linki gir kullan oyunu;

ahada link
Şaka lan tabiki şaka ama çok arzuladıysan tıkla dönüp dolaşıp geleceğin yer yine lazımlık olacak.

Herneyse bu sırada yaz saati uygulamasıyla havanın yaza dönmesi paralel doğrultudaymış bugün bunu keşfettim,daha önceden bilseydim paso bi ileri bi geri alırdım ne soğuk havalarda götüm donardı nede sıcak havalarda terler dururdum,neyse artık seneye diyorum seneye,seney,sene,sen,se,S,.

Son olarak;Emreoğuzcağızım dün bizde otururkene fotoşoktan yerel seçimin etkisi altında olan insan davranışı sergiledi yaptığı eseri şimdi koyuyorum buraya yani koymaya çalışıcağım inşallah beceririm.+valla tam bu yazdıklarımın yanına koymayı arzuluyordum ama taa tepeye sol kısıma koyabildim artık idare ediniz,hadi çüsz evribadinize.

1 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

internetten değil de elektronik altyapı ile oy kullanma planlarıkurduz ihtiyar heyetbaşı ile
ben öss gibi kodlama da olur dedim yok dedi.