11.02.2009

Lazımlığa düşen ilk bok

Sevgilim ile ''msn'' denen program üzerinden konuşurken Murat insanı tarafından aylar belkide yıllar önce teklif ettiğim ''hadi lan ortak blog açalım kafamıza göre takılırız '' teklifini geri ama geç bir dönüşüm olarak göğsümde yumuşattım tam şut çekip taca atacakken bu fikri,kıyamadım ''evet'' dedim,''yapalım,yazalım'' dedim.İyi mi dedim kötü mü dedim henüz tabi bilemiyorum.Herneyse işte kafaları bir edip karar kıldık mavi olsun dedik blog,adınıda lazımlık koyduk içine rahatça sıçabilelim,rahatça yazılarımızı yazabilelim,çizdiklerimizi ettiklerimizi yayınlayabilelim diye.Uzun lafın kısası genel bir heyecanla açmış bulunduk bu blogu.Açılışa kimseyi çağırmadık,sevmiyoruz biz öyle şeyler çünkü.

NoT:Açılış yazısıdır,çok şahsi gözüksede herkes adına yazılmıştır,gereken yerlerde saçmalanmış,gerekmeyen yerlerdede saçmalanmamıştır.

''Okuyun,okutun,okutsunlar ki lazımlık hep kirli kalsın'' (slogan yapma çabası vol.1)

Hiç yorum yok: