13.02.2009

demededezdiizdivaç


İvet gelelim bugünün getiri ve götürülerine;
Bugün kodumun antalyasında yine yağmur yine fırtına ali müfit gürtuna!!
Gene eve tıkıl mode
Tabi buraya sıçan diğer arkadaşlar dışardaydı o ayrı konu
Heh albüm yaptım az önce murat ve onur insanına kaydedip kaydedip yolladım
Çok sevdiler hayran oldular bana tapıcaklarmış bundan sonra (Yersen!)
''Allah çekti'' diye şarkı yaptım tez zamanda çarpılma olasılığım %9bin4yüzdoksan6 arttı
Albümün adınıda ''kıçımdaköşe'' koydum,ne kadar mutlu oldum bi bilseniz hepiniz birer albüm yapardınız hemen şu an.
Ama durun sakın yapayım demeyin benim albüm acık satsın sonra ne halt yiyiyosanız yiyin,ki zaten boşa kürek çekmiş olursunuz senfoni orkestrası getirip arkanızda çaldırsanız yetişemezsiniz albümüm kalitesine.Hay sikiyim albümünüde senide diyenleri duyar gibiyim,bende sizi diyim gidiyim.

Nah!! bu sağdaki şahsı muhteremde büyükküçük dedemdir,kendisi şirinler köyü şirinçileği toplama fabrikasından emeklidir.Maaşı dolgundur 10bin4yüz507 şirin doları almaktadır.Tekliflere hayır diyeceğini hiç sanmıyorum.Ayrıca büyükküçük dedemin dedesi eski zencilerdendir.Diyimde sonra sorun olmasın.

Tamam valla son yeminle son
Albümümden bi şarkının sözlerinide yazayım gaçayım sonra
Ahada sözler;

Allah Çekti

Allah çekti
Allah çekti
Allah çekti
Bİz çekmedik
Allah çekti
Fotografı allah cekti
Biz çekmedik
Allah çekti
Flaşıda açık çekti
Kör olduk
Galiba..

Hiç yorum yok: