24.02.2009

3 adımda stres nasılır? ''nasılır : nasıl atılır''

yada 3 stres kaç adım eder?
saçmalıyorum üstadım.
3 adımda nasıl stres atılır.
öncelikle yalnız olduğunuzdan kesinlikle emin ve ali ahmet olun.
1. adım :
aslında birinci adım demin söylediğim şeydi.
2.adım :
herşeye küfretmeye başlayın aniden. ana bacı avrat kardeş dünya amerika buşh faşizm sövün sövebildiğiniz kadar.
(işte bu yüzden etrafınızda kimse olmasın)
3.adım : elinize atınca kırılmayacak kırılsada maddi manevi ahireti dünyavi ve bilimum şekilde değeri bulunmayan bir şey alın. -şeyinizi almayın-
aldığınız bu şeyi atın. evet evet atın. lan at :@
hah
stres te attığın şeyle birlikte gitmiş olacaktır.

--
ömer : yılan gibi sarıldım ha hacı
murat (ki bu denyo ben oluyorum bizzat) : kimi yılıosun abi genelde xD xD
ömer : işte yıldo yu felan
--

Hiç yorum yok: